079-260 00 60 en 06-2783 6606

Administratie

Budgetteren

Bent u het overzicht kwijt over uw financiën waardoor rekeningen blijven liggen of de aangifte inkomstenbelasting te laat wordt gedaan? Door samen uw administratie te ordenen en uw inkomsten en uitgaven op een rij zetten, geven we u snel weer inzicht in uw eigen financiën. Ook stellen wij voor u een jaar-, maand- en weekbudget voor u op.

In het speciale HVR huishoudboekje houdt u vervolgens eenvoudig uw administratie bij. Gedurende het eerste jaar komt u maandelijks bij ons langs om de lopende zaken te bespreken. Na 1 jaar nemen wij dan afscheid van elkaar en heeft u zelf weer grip op uw financiën.

Intakekosten € 300,00 (excl. BTW)
Maandkosten 12 x € 75,00 (excl. BTW)

Administratieve ondersteuning

Administratieve ondersteuning is een uitbreiding op de dienst 'Budgetteren'. Mocht het voor u niet mogelijk zijn de administratie zelf te doen, dan ondersteunen wij u daarbij. Samen ordenen we uw administratie en stellen we budgetten. Hierna gaan we samen aan de slag met het bijhouden van het HVR huishoudboekje. Eens per maand komt u met uw administratie langs en werken we uw huishoudboekje bij. Alles gebeurt in onderling overleg zodat u zelf de regie in handen houdt.

Intakekosten € 300,00 (excl. BTW)
Maandkosten 100,00 (excl. BTW)